Avgifter
Hur betalar jag medlemsavgiften?
Du betalar medlemsavgiften via varukorgen i IdrottOnline.
Jag anser att jag har fått fel avgift, hur gör jag?
Om du anser att du fått en felaktig avgift i din varukorg i IdrottOnline, så skall du bestrida denna genom att skicka ett e-mail till medlemsregistret@fmckskovde.se.
Förklara varför du anser att du fått en felaktig avgift.
Jag hittar inte någon avgift i min varukorg, vad gör jag?
Om du fått en notis/e-mail om att du har en avgift att betala i din varukorg i IdrottOnline men hittar den inte, så kan det bero på ett par olika orsaker.
IdrottOnline informerar att den bästa webbläsaren att använda är Google Chrome. Om du inte använder denna webbläsare, ladda ner den gratis och prova igen.
Ibland kan det vara värdefullt att rensa din webbläsare från "kakor" (eng. cookies) och historiken. Sök på Google efter "rensa kakor och historik" tillsammans med namnet på den webbläsare som du använder.
Ibland kan det ta en liten stund för systemet att ladda din varukorg när du klickar på den för att se innehållet. Prova då att klicka på varukorgen igen och vänta några sekunder. Klicka sedan på den igen och se om du finner din avgift.
Om du fortfarande inte finner din avgift, skicka ett e-mail till medlemsregistret@fmckskovde.se och förklara ditt problem.